Citation Formats
Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Keskin Et Al. , "Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama," II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı , Praha, Czech Republic, pp.453, 2017

Keskin, G. Et Al. 2017. Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama. II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı , (Praha, Czech Republic), 453.

Keskin, G., Skeja, A., & Bil, E., (2017). Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama . II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı (pp.453). Praha, Czech Republic

Keskin, GÜLAY, Aferina Skeja, And ERKAN BİL. "Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama," II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı, Praha, Czech Republic, 2017

Keskin, GÜLAY Et Al. "Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama." II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı , Praha, Czech Republic, pp.453, 2017

Keskin, G. Skeja, A. And Bil, E. (2017) . "Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama." II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı , Praha, Czech Republic, p.453.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLAY KESKİN Et Al. }, title={Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama}, congress name={II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı}, city={Praha}, country={Czech Republic}, year={2017}, pages={453} }