G. Keskin Et Al. , "Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama," II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı , Praha, Czech Republic, pp.453, 2017
Keskin, G. Et Al. 2017. Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama. II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı , (Praha, Czech Republic), 453.
Keskin, G., Skeja, A., & Bil, E., (2017). Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama . II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı (pp.453). Praha, Czech Republic
Keskin, GÜLAY, Aferina Skeja, And ERKAN BİL. "Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama," II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı, Praha, Czech Republic, 2017
Keskin, GÜLAY Et Al. "Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama." II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı , Praha, Czech Republic, pp.453, 2017
Keskin, G. Skeja, A. And Bil, E. (2017) . "Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama." II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı , Praha, Czech Republic, p.453.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLAY KESKİN Et Al. }, title={Tüketicilerin Reklamlara Yönelik Etik Algısının İncelenmesi: Gökçeada MYO Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama}, congress name={II. Uluslararası Doğunu Batısı Batının Doğusu Konferansı}, city={Praha}, country={Czech Republic}, year={2017}, pages={453} }