Z. T. ÇİÇEKLİYURT And M. K. DEMİR, "Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi," eğitimde kuram ve uygulama , vol.11, no.2, pp.766-786, 2015
ÇİÇEKLİYURT, Z. T. And DEMİR, M. K. 2015. Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi. eğitimde kuram ve uygulama , vol.11, no.2 , 766-786.
ÇİÇEKLİYURT, Z. T., & DEMİR, M. K., (2015). Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi. eğitimde kuram ve uygulama , vol.11, no.2, 766-786.
ÇİÇEKLİYURT, ZERRİN, And MEHMET KAAN DEMİR. "Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi," eğitimde kuram ve uygulama , vol.11, no.2, 766-786, 2015
ÇİÇEKLİYURT, ZERRİN T. And DEMİR, MEHMET K. . "Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi." eğitimde kuram ve uygulama , vol.11, no.2, pp.766-786, 2015
ÇİÇEKLİYURT, Z. T. And DEMİR, M. K. (2015) . "Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi." eğitimde kuram ve uygulama , vol.11, no.2, pp.766-786.
@article{article, author={ZERRİN TUĞÇE ÇİÇEKLİYURT And author={MEHMET KAAN DEMİR}, title={Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Doğrudan Verilecek Becerilerin Kazanılma Durumunun Değerlendirilmesi}, journal={eğitimde kuram ve uygulama}, year=2015, pages={766-786} }