N. Pekcan And Ç. Toraman, "COVID-19 Pandemisinde Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretmen-Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.120-129, 2022
Pekcan, N. And Toraman, Ç. 2022. COVID-19 Pandemisinde Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretmen-Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1 , 120-129.
Pekcan, N., & Toraman, Ç., (2022). COVID-19 Pandemisinde Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretmen-Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 120-129.
Pekcan, Neşe, And ÇETİN TORAMAN. "COVID-19 Pandemisinde Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretmen-Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, 120-129, 2022
Pekcan, Neşe And Toraman, ÇETİN. "COVID-19 Pandemisinde Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretmen-Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.120-129, 2022
Pekcan, N. And Toraman, Ç. (2022) . "COVID-19 Pandemisinde Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretmen-Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.1, pp.120-129.
@article{article, author={Neşe Pekcan And author={ÇETİN TORAMAN}, title={COVID-19 Pandemisinde Çevrimiçi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretmen-Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={120-129} }