T. BAŞARAN And Ş. O. MERCAN, "Sosyal Medyadaki Fotoğraf ve Özçekimlerin Turizm Pazarlaması Açısından Önemi: İstanbul’a Yönelik Bir Çalışma," International Congress on Digital Transformation in Tourism , pp.115-128, 2019
BAŞARAN, T. And MERCAN, Ş. O. 2019. Sosyal Medyadaki Fotoğraf ve Özçekimlerin Turizm Pazarlaması Açısından Önemi: İstanbul’a Yönelik Bir Çalışma. International Congress on Digital Transformation in Tourism , 115-128.
BAŞARAN, T., & MERCAN, Ş. O., (2019). Sosyal Medyadaki Fotoğraf ve Özçekimlerin Turizm Pazarlaması Açısından Önemi: İstanbul’a Yönelik Bir Çalışma . International Congress on Digital Transformation in Tourism (pp.115-128).
BAŞARAN, TUNÇ, And ŞEFİK OKAN MERCAN. "Sosyal Medyadaki Fotoğraf ve Özçekimlerin Turizm Pazarlaması Açısından Önemi: İstanbul’a Yönelik Bir Çalışma," International Congress on Digital Transformation in Tourism, 2019
BAŞARAN, TUNÇ And MERCAN, ŞEFİK O. . "Sosyal Medyadaki Fotoğraf ve Özçekimlerin Turizm Pazarlaması Açısından Önemi: İstanbul’a Yönelik Bir Çalışma." International Congress on Digital Transformation in Tourism , pp.115-128, 2019
BAŞARAN, T. And MERCAN, Ş. O. (2019) . "Sosyal Medyadaki Fotoğraf ve Özçekimlerin Turizm Pazarlaması Açısından Önemi: İstanbul’a Yönelik Bir Çalışma." International Congress on Digital Transformation in Tourism , pp.115-128.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUNÇ BAŞARAN And author={ŞEFİK OKAN MERCAN}, title={Sosyal Medyadaki Fotoğraf ve Özçekimlerin Turizm Pazarlaması Açısından Önemi: İstanbul’a Yönelik Bir Çalışma}, congress name={International Congress on Digital Transformation in Tourism}, city={}, country={}, year={2019}, pages={115-128} }