H. M. YILDIRIM Et Al. , "Algılanan Hizmet Kalitesinin Maraton Katılımcıların Memnuniyetine Etkisi: Gelibolu Maratonu Örneği," Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.1, no.2, pp.125-137, 2020
YILDIRIM, H. M. Et Al. 2020. Algılanan Hizmet Kalitesinin Maraton Katılımcıların Memnuniyetine Etkisi: Gelibolu Maratonu Örneği. Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.1, no.2 , 125-137.
YILDIRIM, H. M., BÜYÜKTEPE, H. S., & SAVAŞÇI, U., (2020). Algılanan Hizmet Kalitesinin Maraton Katılımcıların Memnuniyetine Etkisi: Gelibolu Maratonu Örneği. Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.1, no.2, 125-137.
YILDIRIM, HACI, HÜSEYİN SÜLEYMAN BÜYÜKTEPE, And UĞURKAN SAVAŞÇI. "Algılanan Hizmet Kalitesinin Maraton Katılımcıların Memnuniyetine Etkisi: Gelibolu Maratonu Örneği," Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.1, no.2, 125-137, 2020
YILDIRIM, HACI M. Et Al. "Algılanan Hizmet Kalitesinin Maraton Katılımcıların Memnuniyetine Etkisi: Gelibolu Maratonu Örneği." Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.1, no.2, pp.125-137, 2020
YILDIRIM, H. M. BÜYÜKTEPE, H. S. And SAVAŞÇI, U. (2020) . "Algılanan Hizmet Kalitesinin Maraton Katılımcıların Memnuniyetine Etkisi: Gelibolu Maratonu Örneği." Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.1, no.2, pp.125-137.
@article{article, author={HACI MEHMET YILDIRIM Et Al. }, title={Algılanan Hizmet Kalitesinin Maraton Katılımcıların Memnuniyetine Etkisi: Gelibolu Maratonu Örneği}, journal={Journal of Global Tourism and Technology Research}, year=2020, pages={125-137} }