Citation Formats
İki Aşamalı Teşhis Testine Göre Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütmelerinin Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. GÜNDÜZ, "İki Aşamalı Teşhis Testine Göre Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütmelerinin Değerlendirilmesi," Cumhuriyet International Journal of Education , vol.7, no.4, pp.319-348, 2018

GÜNDÜZ, N. 2018. İki Aşamalı Teşhis Testine Göre Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütmelerinin Değerlendirilmesi. Cumhuriyet International Journal of Education , vol.7, no.4 , 319-348.

GÜNDÜZ, N., (2018). İki Aşamalı Teşhis Testine Göre Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütmelerinin Değerlendirilmesi. Cumhuriyet International Journal of Education , vol.7, no.4, 319-348.

GÜNDÜZ, NAZAN. "İki Aşamalı Teşhis Testine Göre Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütmelerinin Değerlendirilmesi," Cumhuriyet International Journal of Education , vol.7, no.4, 319-348, 2018

GÜNDÜZ, NAZAN. "İki Aşamalı Teşhis Testine Göre Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütmelerinin Değerlendirilmesi." Cumhuriyet International Journal of Education , vol.7, no.4, pp.319-348, 2018

GÜNDÜZ, N. (2018) . "İki Aşamalı Teşhis Testine Göre Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütmelerinin Değerlendirilmesi." Cumhuriyet International Journal of Education , vol.7, no.4, pp.319-348.

@article{article, author={NAZAN GÜNDÜZ}, title={İki Aşamalı Teşhis Testine Göre Ortaokul 5, 6 ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütmelerinin Değerlendirilmesi}, journal={Cumhuriyet International Journal of Education}, year=2018, pages={319-348} }