N. CERRAHOĞLU, "Türkiye’de Futbol - TV - Reklamlar Arasındaki İşbirliği ve Karşılıklı Bağımlılıklar," In Medya Üzerine Çalışmalar , İstanbul: Beta, 2007, pp.253-284.
CERRAHOĞLU, N. Türkiye’de Futbol - TV - Reklamlar Arasındaki İşbirliği ve Karşılıklı Bağımlılıklar. 2007. In Medya Üzerine Çalışmalar , Beta, İstanbul, 253-284.
CERRAHOĞLU, N., (2007). Türkiye’de Futbol - TV - Reklamlar Arasındaki İşbirliği ve Karşılıklı Bağımlılıklar. Medya Üzerine Çalışmalar (pp.253-284), İstanbul: Beta.
CERRAHOĞLU, NECATİ. "Türkiye’de Futbol - TV - Reklamlar Arasındaki İşbirliği ve Karşılıklı Bağımlılıklar." In Medya Üzerine Çalışmalar , 253-284. İstanbul: Beta, 2007
CERRAHOĞLU, NECATİ. "Türkiye’de Futbol - TV - Reklamlar Arasındaki İşbirliği ve Karşılıklı Bağımlılıklar." Medya Üzerine Çalışmalar , Beta, 2007, pp.253-284.
CERRAHOĞLU, N. (2007) "Türkiye’de Futbol - TV - Reklamlar Arasındaki İşbirliği ve Karşılıklı Bağımlılıklar", Medya Üzerine Çalışmalar . İstanbul: Beta.
@bookchapter{bookchapter, author ={NECATİ CERRAHOĞLU}, chaptertitle={Türkiye’de Futbol - TV - Reklamlar Arasındaki İşbirliği ve Karşılıklı Bağımlılıklar}, booktitle={ Medya Üzerine Çalışmalar}, publisher={Beta}, city={İstanbul},year={2007} }