B. ÇETİN, "İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.989-1000, 2020
ÇETİN, B. 2020. İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2 , 989-1000.
ÇETİN, B., (2020). İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 989-1000.
ÇETİN, BARIŞ. "İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 989-1000, 2020
ÇETİN, BARIŞ. "İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.989-1000, 2020
ÇETİN, B. (2020) . "İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.989-1000.
@article{article, author={BARIŞ ÇETİN}, title={İlkokul iki ve üçüncü sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi}, journal={Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={989-1000} }