A. Ş. ÖRNEK, "Kriz Yönetimi Stratejileri & Türkiye Bilişim Sektörü Örneği," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.107-130, 2007
ÖRNEK, A. Ş. 2007. Kriz Yönetimi Stratejileri & Türkiye Bilişim Sektörü Örneği. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1 , 107-130.
ÖRNEK, A. Ş., (2007). Kriz Yönetimi Stratejileri & Türkiye Bilişim Sektörü Örneği. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, 107-130.
ÖRNEK, ALİ. "Kriz Yönetimi Stratejileri & Türkiye Bilişim Sektörü Örneği," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, 107-130, 2007
ÖRNEK, ALİ Ş. . "Kriz Yönetimi Stratejileri & Türkiye Bilişim Sektörü Örneği." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.107-130, 2007
ÖRNEK, A. Ş. (2007) . "Kriz Yönetimi Stratejileri & Türkiye Bilişim Sektörü Örneği." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.107-130.
@article{article, author={ALİ ŞAHİN ÖRNEK}, title={Kriz Yönetimi Stratejileri & Türkiye Bilişim Sektörü Örneği}, journal={Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2007, pages={107-130} }