Citation Formats
The Effects of Experiential Learning on Use of Motivated Strategies for Learning, Reflective Thinking and Teacher Self-Efficacy / Deneyimsel Öğrenmenin Güdülenme ve Öğrenme Stratejileri Kullanımı, Yansıtıcı Düşünme ve Öğretmen Özyeterliğine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. EVİN GENCEL, "The Effects of Experiential Learning on Use of Motivated Strategies for Learning, Reflective Thinking and Teacher Self-Efficacy / Deneyimsel Öğrenmenin Güdülenme ve Öğrenme Stratejileri Kullanımı, Yansıtıcı Düşünme ve Öğretmen Özyeterliğine Etkisi," 27th International Conference on Educational Sciences , 2018

EVİN GENCEL, İ. 2018. The Effects of Experiential Learning on Use of Motivated Strategies for Learning, Reflective Thinking and Teacher Self-Efficacy / Deneyimsel Öğrenmenin Güdülenme ve Öğrenme Stratejileri Kullanımı, Yansıtıcı Düşünme ve Öğretmen Özyeterliğine Etkisi. 27th International Conference on Educational Sciences .

EVİN GENCEL, İ., (2018). The Effects of Experiential Learning on Use of Motivated Strategies for Learning, Reflective Thinking and Teacher Self-Efficacy / Deneyimsel Öğrenmenin Güdülenme ve Öğrenme Stratejileri Kullanımı, Yansıtıcı Düşünme ve Öğretmen Özyeterliğine Etkisi . 27th International Conference on Educational Sciences

EVİN GENCEL, İLKE. "The Effects of Experiential Learning on Use of Motivated Strategies for Learning, Reflective Thinking and Teacher Self-Efficacy / Deneyimsel Öğrenmenin Güdülenme ve Öğrenme Stratejileri Kullanımı, Yansıtıcı Düşünme ve Öğretmen Özyeterliğine Etkisi," 27th International Conference on Educational Sciences, 2018

EVİN GENCEL, İLKE E. . "The Effects of Experiential Learning on Use of Motivated Strategies for Learning, Reflective Thinking and Teacher Self-Efficacy / Deneyimsel Öğrenmenin Güdülenme ve Öğrenme Stratejileri Kullanımı, Yansıtıcı Düşünme ve Öğretmen Özyeterliğine Etkisi." 27th International Conference on Educational Sciences , 2018

EVİN GENCEL, İ. (2018) . "The Effects of Experiential Learning on Use of Motivated Strategies for Learning, Reflective Thinking and Teacher Self-Efficacy / Deneyimsel Öğrenmenin Güdülenme ve Öğrenme Stratejileri Kullanımı, Yansıtıcı Düşünme ve Öğretmen Özyeterliğine Etkisi." 27th International Conference on Educational Sciences .

@conferencepaper{conferencepaper, author={İLKE EVİN GENCEL}, title={The Effects of Experiential Learning on Use of Motivated Strategies for Learning, Reflective Thinking and Teacher Self-Efficacy / Deneyimsel Öğrenmenin Güdülenme ve Öğrenme Stratejileri Kullanımı, Yansıtıcı Düşünme ve Öğretmen Özyeterliğine Etkisi}, congress name={27th International Conference on Educational Sciences}, city={}, country={}, year={2018}}