B. GÜNGÖR, "Tanzimat Edebiyatının Epistemolojisine Eleştirel Bir Bakış: Düalite ve Öğretmen-Yazar/Öğrenci Okur İlişkisi," Çanakkale Uluslararası Sosyal Bilimler , vol.3, no.1, pp.113-124, 2018
GÜNGÖR, B. 2018. Tanzimat Edebiyatının Epistemolojisine Eleştirel Bir Bakış: Düalite ve Öğretmen-Yazar/Öğrenci Okur İlişkisi. Çanakkale Uluslararası Sosyal Bilimler , vol.3, no.1 , 113-124.
GÜNGÖR, B., (2018). Tanzimat Edebiyatının Epistemolojisine Eleştirel Bir Bakış: Düalite ve Öğretmen-Yazar/Öğrenci Okur İlişkisi. Çanakkale Uluslararası Sosyal Bilimler , vol.3, no.1, 113-124.
GÜNGÖR, BİLGİN. "Tanzimat Edebiyatının Epistemolojisine Eleştirel Bir Bakış: Düalite ve Öğretmen-Yazar/Öğrenci Okur İlişkisi," Çanakkale Uluslararası Sosyal Bilimler , vol.3, no.1, 113-124, 2018
GÜNGÖR, BİLGİN. "Tanzimat Edebiyatının Epistemolojisine Eleştirel Bir Bakış: Düalite ve Öğretmen-Yazar/Öğrenci Okur İlişkisi." Çanakkale Uluslararası Sosyal Bilimler , vol.3, no.1, pp.113-124, 2018
GÜNGÖR, B. (2018) . "Tanzimat Edebiyatının Epistemolojisine Eleştirel Bir Bakış: Düalite ve Öğretmen-Yazar/Öğrenci Okur İlişkisi." Çanakkale Uluslararası Sosyal Bilimler , vol.3, no.1, pp.113-124.
@article{article, author={BİLGİN GÜNGÖR}, title={Tanzimat Edebiyatının Epistemolojisine Eleştirel Bir Bakış: Düalite ve Öğretmen-Yazar/Öğrenci Okur İlişkisi}, journal={Çanakkale Uluslararası Sosyal Bilimler}, year=2018, pages={113-124} }