B. Çavuşgil Köse And S. Erden Ayhün, "Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma," 1ST International Congress on Management of Organizations , İstanbul, Turkey, pp.201-202, 2020
Çavuşgil Köse, B. And Erden Ayhün, S. 2020. Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma. 1ST International Congress on Management of Organizations , (İstanbul, Turkey), 201-202.
Çavuşgil Köse, B., & Erden Ayhün, S., (2020). Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma . 1ST International Congress on Management of Organizations (pp.201-202). İstanbul, Turkey
Çavuşgil Köse, BİLGE, And SENA ERDEN AYHÜN. "Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma," 1ST International Congress on Management of Organizations, İstanbul, Turkey, 2020
Çavuşgil Köse, BİLGE Ç. And Erden Ayhün, SENA E. . "Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma." 1ST International Congress on Management of Organizations , İstanbul, Turkey, pp.201-202, 2020
Çavuşgil Köse, B. And Erden Ayhün, S. (2020) . "Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma." 1ST International Congress on Management of Organizations , İstanbul, Turkey, pp.201-202.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BİLGE ÇAVUŞGİL KÖSE And author={SENA ERDEN AYHÜN}, title={Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmininin Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi: Z Kuşağı Kahve Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma}, congress name={1ST International Congress on Management of Organizations}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2020}, pages={201-202} }