M. AKYILDIZ Et Al. , "Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.145-163, 2018
AKYILDIZ, M. Et Al. 2018. Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4 , 145-163.
AKYILDIZ, M., ÇETİN, E., & KILIÇ, F., (2018). Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 145-163.
AKYILDIZ, MURAT, EMİNE ÇETİN, And FİGEN KILIÇ. "Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, 145-163, 2018
AKYILDIZ, MURAT Et Al. "Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.145-163, 2018
AKYILDIZ, M. ÇETİN, E. And KILIÇ, F. (2018) . "Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.4, pp.145-163.
@article{article, author={MURAT AKYILDIZ Et Al. }, title={Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: TüketicilerinBakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?}, journal={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={145-163} }