M. BOZ, "Başarılı Girişimcilikte Yenilik Ortaya Koymanın önemi: Kırgızistan Örneği," 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , vol.1, no.112, Bişkek, Kyrgyzstan, pp.47-55, 2008
BOZ, M. 2008. Başarılı Girişimcilikte Yenilik Ortaya Koymanın önemi: Kırgızistan Örneği. 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , (Bişkek, Kyrgyzstan), 47-55.
BOZ, M., (2008). Başarılı Girişimcilikte Yenilik Ortaya Koymanın önemi: Kırgızistan Örneği . 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi (pp.47-55). Bişkek, Kyrgyzstan
BOZ, MUSTAFA. "Başarılı Girişimcilikte Yenilik Ortaya Koymanın önemi: Kırgızistan Örneği," 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Bişkek, Kyrgyzstan, 2008
BOZ, MUSTAFA. "Başarılı Girişimcilikte Yenilik Ortaya Koymanın önemi: Kırgızistan Örneği." 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.47-55, 2008
BOZ, M. (2008) . "Başarılı Girişimcilikte Yenilik Ortaya Koymanın önemi: Kırgızistan Örneği." 2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.47-55.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA BOZ}, title={Başarılı Girişimcilikte Yenilik Ortaya Koymanın önemi: Kırgızistan Örneği}, congress name={2. Uluslararası Girişimcilik Kongresi}, city={Bişkek}, country={Kyrgyzstan}, year={2008}, pages={47-55} }