E. TEMELOĞLU Et Al. , "Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Türk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.4, no.1, pp.580-594, 2020
TEMELOĞLU, E. Et Al. 2020. Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Türk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.4, no.1 , 580-594.
TEMELOĞLU, E., CEVAHİR, S., & KOÇHAN, B., (2020). Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Türk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.4, no.1, 580-594.
TEMELOĞLU, ERDEM, SEDANUR CEVAHİR, And BERNA KOÇHAN. "Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Türk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.4, no.1, 580-594, 2020
TEMELOĞLU, ERDEM Et Al. "Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Türk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.4, no.1, pp.580-594, 2020
TEMELOĞLU, E. CEVAHİR, S. And KOÇHAN, B. (2020) . "Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Türk Turizm Arastirmalari Dergisi , vol.4, no.1, pp.580-594.
@article{article, author={ERDEM TEMELOĞLU Et Al. }, title={Otel İşletmelerinde Tüketicilerin Hizmet Uzantısı Algılamaları ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={Türk Turizm Arastirmalari Dergisi}, year=2020, pages={580-594} }