Citation Formats
İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. ESEN AYGÜN, "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü ," Milli Eğitim , vol.50, no.231, pp.91-109, 2021

ESEN AYGÜN, H. 2021. İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü . Milli Eğitim , vol.50, no.231 , 91-109.

ESEN AYGÜN, H., (2021). İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü . Milli Eğitim , vol.50, no.231, 91-109.

ESEN AYGÜN, HANİFE. "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü ," Milli Eğitim , vol.50, no.231, 91-109, 2021

ESEN AYGÜN, HANİFE E. . "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü ." Milli Eğitim , vol.50, no.231, pp.91-109, 2021

ESEN AYGÜN, H. (2021) . "İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü ." Milli Eğitim , vol.50, no.231, pp.91-109.

@article{article, author={HANİFE ESEN AYGÜN}, title={İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi ile Okuma Kaygısı Arasındaki İlişkide Okuma Alışkanlığının Aracı Rolü }, journal={Milli Eğitim}, year=2021, pages={91-109} }