S. S. EREN Et Al. , "Hizmet Odaklılığın Çalışan Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.29, no.2, pp.393-406, 2015
EREN, S. S. Et Al. 2015. Hizmet Odaklılığın Çalışan Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.29, no.2 , 393-406.
EREN, S. S., AYAS, N., EREN, M. Ş., & AKYÜZ, B., (2015). Hizmet Odaklılığın Çalışan Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.29, no.2, 393-406.
EREN, NEVRİYE Et Al. "Hizmet Odaklılığın Çalışan Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.29, no.2, 393-406, 2015
EREN, NEVRİYE Et Al. "Hizmet Odaklılığın Çalışan Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.29, no.2, pp.393-406, 2015
EREN, S. S. Et Al. (2015) . "Hizmet Odaklılığın Çalışan Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.29, no.2, pp.393-406.
@article{article, author={NEVRİYE AYAS Et Al. }, title={Hizmet Odaklılığın Çalışan Tutum ve Davranışları Üzerindeki Etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={393-406} }