H. Çil Et Al. , "Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi," Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.4, no.1, pp.27-48, 2022
Çil, H. Et Al. 2022. Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.4, no.1 , 27-48.
Çil, H., Kalkan, S., & Akemoğlu, Y., (2022). Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.4, no.1, 27-48.
Çil, Hikmet, SİNAN KALKAN, And Yusuf Akemoğlu. "Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi," Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.4, no.1, 27-48, 2022
Çil, Hikmet Et Al. "Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi." Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.4, no.1, pp.27-48, 2022
Çil, H. Kalkan, S. And Akemoğlu, Y. (2022) . "Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi." Turkish Journal of Special Education Research and Practice , vol.4, no.1, pp.27-48.
@article{article, author={Hikmet Çil Et Al. }, title={Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi}, journal={Turkish Journal of Special Education Research and Practice}, year=2022, pages={27-48} }