Citation Formats
Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. KÖLEOĞLU And H. ÇELİKKAN, "Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi," Uluslararası Farkındalık Konferansı: Eğitim, Bilim ve Felsefede Farkındalık , Krakow, Poland, pp.1, 2017

KÖLEOĞLU, N. And ÇELİKKAN, H. 2017. Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi. Uluslararası Farkındalık Konferansı: Eğitim, Bilim ve Felsefede Farkındalık , (Krakow, Poland), 1.

KÖLEOĞLU, N., & ÇELİKKAN, H., (2017). Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi . Uluslararası Farkındalık Konferansı: Eğitim, Bilim ve Felsefede Farkındalık (pp.1). Krakow, Poland

KÖLEOĞLU, NİLAY, And HALE ÇOLAKOĞLU. "Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi," Uluslararası Farkındalık Konferansı: Eğitim, Bilim ve Felsefede Farkındalık, Krakow, Poland, 2017

KÖLEOĞLU, NİLAY And ÇELİKKAN, HALE. "Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi." Uluslararası Farkındalık Konferansı: Eğitim, Bilim ve Felsefede Farkındalık , Krakow, Poland, pp.1, 2017

KÖLEOĞLU, N. And ÇELİKKAN, H. (2017) . "Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi." Uluslararası Farkındalık Konferansı: Eğitim, Bilim ve Felsefede Farkındalık , Krakow, Poland, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NİLAY KÖLEOĞLU And author={HALE ÇOLAKOĞLU}, title={Sanal Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi}, congress name={Uluslararası Farkındalık Konferansı: Eğitim, Bilim ve Felsefede Farkındalık}, city={Krakow}, country={Poland}, year={2017}, pages={1} }