E. TAŞKIN Et Al. , "Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama," Journal of Humanities and Tourism Research (Online) , vol.11, no.2, pp.272-289, 2021
TAŞKIN, E. Et Al. 2021. Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama. Journal of Humanities and Tourism Research (Online) , vol.11, no.2 , 272-289.
TAŞKIN, E., ŞAYLAN, O., & AZİMOV, S., (2021). Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama. Journal of Humanities and Tourism Research (Online) , vol.11, no.2, 272-289.
TAŞKIN, ERCAN, ONUR ŞAYLAN, And SARMAZ AZİMOV. "Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama," Journal of Humanities and Tourism Research (Online) , vol.11, no.2, 272-289, 2021
TAŞKIN, ERCAN Et Al. "Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama." Journal of Humanities and Tourism Research (Online) , vol.11, no.2, pp.272-289, 2021
TAŞKIN, E. ŞAYLAN, O. And AZİMOV, S. (2021) . "Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama." Journal of Humanities and Tourism Research (Online) , vol.11, no.2, pp.272-289.
@article{article, author={ERCAN TAŞKIN Et Al. }, title={Şehir Markalaşmasında Sosyal Medyanın Rolü: Tr33 Bölgesinde Bir Uygulama}, journal={Journal of Humanities and Tourism Research (Online)}, year=2021, pages={272-289} }