E. Ö. GÜVEN, "Kalite ve Müşteri Memnuniyeti," In Profesyonel Restoran Yönetimi , Ankara: Detay, 2009, pp.282-293.
GÜVEN, E. Ö. Kalite ve Müşteri Memnuniyeti. 2009. In Profesyonel Restoran Yönetimi , Detay, Ankara, 282-293.
GÜVEN, E. Ö., (2009). Kalite ve Müşteri Memnuniyeti. Profesyonel Restoran Yönetimi (pp.282-293), Ankara: Detay.
GÜVEN, EBRU. "Kalite ve Müşteri Memnuniyeti." In Profesyonel Restoran Yönetimi , 282-293. Ankara: Detay, 2009
GÜVEN, EBRU Ö. . "Kalite ve Müşteri Memnuniyeti." Profesyonel Restoran Yönetimi , Detay, 2009, pp.282-293.
GÜVEN, E. Ö. (2009) "Kalite ve Müşteri Memnuniyeti", Profesyonel Restoran Yönetimi . Ankara: Detay.
@bookchapter{bookchapter, author ={EBRU ÖZLEM KORKUTATA}, chaptertitle={Kalite ve Müşteri Memnuniyeti}, booktitle={ Profesyonel Restoran Yönetimi}, publisher={Detay}, city={Ankara},year={2009} }