H. ALTINOK And K. Açıkgöz, "İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte," Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.30, pp.21-29, 2004
ALTINOK, H. And Açıkgöz, K. 2004. İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.30 , 21-29.
ALTINOK, H., & Açıkgöz, K., (2004). İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.30, 21-29.
ALTINOK, HÜLYA, And Kamile Açıkgöz. "İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte," Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.30, 21-29, 2004
ALTINOK, HÜLYA And Açıkgöz, Kamile. "İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte." Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.30, pp.21-29, 2004
ALTINOK, H. And Açıkgöz, K. (2004) . "İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte." Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.30, pp.21-29.
@article{article, author={HÜLYA ALTINOK And author={Kamile Açıkgöz}, title={İşbirlikli öğrenme ve kavram haritalamanın fen bilgisi dersine yönelik tutum üzerindeki etkileri Açıkgöz K ile birlikte}, journal={Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={21-29} }