M. BOZ, "Turizmin Gelişmesinde Alternatif Turizm Pazarlamasının Önemi: Antalya Örneği," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.977-994, 2019
BOZ, M. 2019. Turizmin Gelişmesinde Alternatif Turizm Pazarlamasının Önemi: Antalya Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4 , 977-994.
BOZ, M., (2019). Turizmin Gelişmesinde Alternatif Turizm Pazarlamasının Önemi: Antalya Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 977-994.
BOZ, MUSTAFA. "Turizmin Gelişmesinde Alternatif Turizm Pazarlamasının Önemi: Antalya Örneği," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, 977-994, 2019
BOZ, MUSTAFA. "Turizmin Gelişmesinde Alternatif Turizm Pazarlamasının Önemi: Antalya Örneği." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.977-994, 2019
BOZ, M. (2019) . "Turizmin Gelişmesinde Alternatif Turizm Pazarlamasının Önemi: Antalya Örneği." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.4, pp.977-994.
@article{article, author={MUSTAFA BOZ}, title={Turizmin Gelişmesinde Alternatif Turizm Pazarlamasının Önemi: Antalya Örneği}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={977-994} }