E. TOKGÖZ, "Lüks Üründe Mutluluk Arama Motivasyonu ve Lüks Ürün Satın Alma Niyeti: Tüketici Sosyal Uyumu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.43, pp.311-344, 2020
TOKGÖZ, E. 2020. Lüks Üründe Mutluluk Arama Motivasyonu ve Lüks Ürün Satın Alma Niyeti: Tüketici Sosyal Uyumu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.43 , 311-344.
TOKGÖZ, E., (2020). Lüks Üründe Mutluluk Arama Motivasyonu ve Lüks Ürün Satın Alma Niyeti: Tüketici Sosyal Uyumu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.43, 311-344.
TOKGÖZ, EMRAH. "Lüks Üründe Mutluluk Arama Motivasyonu ve Lüks Ürün Satın Alma Niyeti: Tüketici Sosyal Uyumu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.43, 311-344, 2020
TOKGÖZ, EMRAH. "Lüks Üründe Mutluluk Arama Motivasyonu ve Lüks Ürün Satın Alma Niyeti: Tüketici Sosyal Uyumu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.43, pp.311-344, 2020
TOKGÖZ, E. (2020) . "Lüks Üründe Mutluluk Arama Motivasyonu ve Lüks Ürün Satın Alma Niyeti: Tüketici Sosyal Uyumu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.43, pp.311-344.
@article{article, author={EMRAH TOKGÖZ}, title={Lüks Üründe Mutluluk Arama Motivasyonu ve Lüks Ürün Satın Alma Niyeti: Tüketici Sosyal Uyumu ve Cinsiyetin Düzenleyici Rolü}, journal={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={311-344} }