G. SAATCI, "İlişkisel Pazarlama Stratejisi Olarak TORQUE Modelinin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği," In Academic Researches in Social Sciences and Humanities , Gece Akademi, 2019, pp.33-44.
SAATCI, G. İlişkisel Pazarlama Stratejisi Olarak TORQUE Modelinin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği. 2019. In Academic Researches in Social Sciences and Humanities , Gece Akademi, 33-44.
SAATCI, G., (2019). İlişkisel Pazarlama Stratejisi Olarak TORQUE Modelinin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği. Academic Researches in Social Sciences and Humanities (pp.33-44), Gece Akademi.
SAATCI, GENCAY. "İlişkisel Pazarlama Stratejisi Olarak TORQUE Modelinin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği." In Academic Researches in Social Sciences and Humanities , 33-44. Gece Akademi, 2019
SAATCI, GENCAY. "İlişkisel Pazarlama Stratejisi Olarak TORQUE Modelinin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği." Academic Researches in Social Sciences and Humanities , Gece Akademi, 2019, pp.33-44.
SAATCI, G. (2019) "İlişkisel Pazarlama Stratejisi Olarak TORQUE Modelinin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği", Academic Researches in Social Sciences and Humanities . Gece Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={GENCAY SAATCI}, chaptertitle={İlişkisel Pazarlama Stratejisi Olarak TORQUE Modelinin Otel İşletmelerinde Uygulanabilirliği}, booktitle={ Academic Researches in Social Sciences and Humanities}, publisher={Gece Akademi}, city={},year={2019} }