G. SAATCI, "Sosyal Medya ve Gastronomi," In Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi , Ankara: Detay Yayıncılık, 2016, pp.61-80.
SAATCI, G. Sosyal Medya ve Gastronomi. 2016. In Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi , Detay Yayıncılık, Ankara, 61-80.
SAATCI, G., (2016). Sosyal Medya ve Gastronomi. Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi (pp.61-80), Ankara: Detay Yayıncılık.
SAATCI, GENCAY. "Sosyal Medya ve Gastronomi." In Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi , 61-80. Ankara: Detay Yayıncılık, 2016
SAATCI, GENCAY. "Sosyal Medya ve Gastronomi." Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi , Detay Yayıncılık, 2016, pp.61-80.
SAATCI, G. (2016) "Sosyal Medya ve Gastronomi", Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi . Ankara: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={GENCAY SAATCI}, chaptertitle={Sosyal Medya ve Gastronomi}, booktitle={ Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={Ankara},year={2016} }