E. Özkul And M. Bozkurt, "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme," EKEV Akademi Dergisi , no.29, pp.323-336, 2006
Özkul, E. And Bozkurt, M. 2006. Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme. EKEV Akademi Dergisi , no.29 , 323-336.
Özkul, E., & Bozkurt, M., (2006). Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme. EKEV Akademi Dergisi , no.29, 323-336.
Özkul, Emrah, And MESUT BOZKURT. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme," EKEV Akademi Dergisi , no.29, 323-336, 2006
Özkul, Emrah And Bozkurt, MESUT. "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme." EKEV Akademi Dergisi , no.29, pp.323-336, 2006
Özkul, E. And Bozkurt, M. (2006) . "Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme." EKEV Akademi Dergisi , no.29, pp.323-336.
@article{article, author={Emrah Özkul And author={MESUT BOZKURT}, title={Hizmet İşletmelerinde Müşteri Memnuniyeti Müşteri Şikayetleri Yönetimi Hakkında Teorik Bir Değerlendirme}, journal={EKEV Akademi Dergisi}, year=2006, pages={323-336} }