M. Pehlİvan And Ç. Ş. TAŞKIN, "The Relationship Between Classroom Teachers’ Curriculum Design Approach Preferences And Classroom Practices For Teaching Thinking Skills Sinif Öğretmenlerİnİn Eğİtİm Programi Tasarim Yaklaşimi Tercİhlerİ Ve Düşünme Becerİlerİnİn Öğretİmİnde Sinif İçİ Uygulamalari Arasindakİ İlİşkİ," Milli Egitim , vol.49, no.225, pp.89-127, 2020
Pehlİvan, M. And TAŞKIN, Ç. Ş. 2020. The Relationship Between Classroom Teachers’ Curriculum Design Approach Preferences And Classroom Practices For Teaching Thinking Skills Sinif Öğretmenlerİnİn Eğİtİm Programi Tasarim Yaklaşimi Tercİhlerİ Ve Düşünme Becerİlerİnİn Öğretİmİnde Sinif İçİ Uygulamalari Arasindakİ İlİşkİ. Milli Egitim , vol.49, no.225 , 89-127.
Pehlİvan, M., & TAŞKIN, Ç. Ş., (2020). The Relationship Between Classroom Teachers’ Curriculum Design Approach Preferences And Classroom Practices For Teaching Thinking Skills Sinif Öğretmenlerİnİn Eğİtİm Programi Tasarim Yaklaşimi Tercİhlerİ Ve Düşünme Becerİlerİnİn Öğretİmİnde Sinif İçİ Uygulamalari Arasindakİ İlİşkİ. Milli Egitim , vol.49, no.225, 89-127.
Pehlİvan, Müge, And ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN. "The Relationship Between Classroom Teachers’ Curriculum Design Approach Preferences And Classroom Practices For Teaching Thinking Skills Sinif Öğretmenlerİnİn Eğİtİm Programi Tasarim Yaklaşimi Tercİhlerİ Ve Düşünme Becerİlerİnİn Öğretİmİnde Sinif İçİ Uygulamalari Arasindakİ İlİşkİ," Milli Egitim , vol.49, no.225, 89-127, 2020
Pehlİvan, Müge And TAŞKIN, ÇİĞDEM Ş. . "The Relationship Between Classroom Teachers’ Curriculum Design Approach Preferences And Classroom Practices For Teaching Thinking Skills Sinif Öğretmenlerİnİn Eğİtİm Programi Tasarim Yaklaşimi Tercİhlerİ Ve Düşünme Becerİlerİnİn Öğretİmİnde Sinif İçİ Uygulamalari Arasindakİ İlİşkİ." Milli Egitim , vol.49, no.225, pp.89-127, 2020
Pehlİvan, M. And TAŞKIN, Ç. Ş. (2020) . "The Relationship Between Classroom Teachers’ Curriculum Design Approach Preferences And Classroom Practices For Teaching Thinking Skills Sinif Öğretmenlerİnİn Eğİtİm Programi Tasarim Yaklaşimi Tercİhlerİ Ve Düşünme Becerİlerİnİn Öğretİmİnde Sinif İçİ Uygulamalari Arasindakİ İlİşkİ." Milli Egitim , vol.49, no.225, pp.89-127.
@article{article, author={Müge Pehlİvan And author={ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN}, title={The Relationship Between Classroom Teachers’ Curriculum Design Approach Preferences And Classroom Practices For Teaching Thinking Skills Sinif Öğretmenlerİnİn Eğİtİm Programi Tasarim Yaklaşimi Tercİhlerİ Ve Düşünme Becerİlerİnİn Öğretİmİnde Sinif İçİ Uygulamalari Arasindakİ İlİşkİ}, journal={Milli Egitim}, year=2020, pages={89-127} }