Ç. ŞAHİN TAŞKIN, "Becoming a Reflective Teacher : How Mentors Serve As a Role Model," VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, 2016
ŞAHİN TAŞKIN, Ç. 2016. Becoming a Reflective Teacher : How Mentors Serve As a Role Model. VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Çanakkale, Turkey).
ŞAHİN TAŞKIN, Ç., (2016). Becoming a Reflective Teacher : How Mentors Serve As a Role Model . VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey
ŞAHİN TAŞKIN, ÇİĞDEM. "Becoming a Reflective Teacher : How Mentors Serve As a Role Model," VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey, 2016
ŞAHİN TAŞKIN, ÇİĞDEM Ş. . "Becoming a Reflective Teacher : How Mentors Serve As a Role Model." VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey, 2016
ŞAHİN TAŞKIN, Ç. (2016) . "Becoming a Reflective Teacher : How Mentors Serve As a Role Model." VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Çanakkale, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN}, title={Becoming a Reflective Teacher : How Mentors Serve As a Role Model}, congress name={VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2016}}