Z. Çolak, "TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ VE MARKA ALGISEVİYELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİLERİ," In İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar , Cetinje: IVPE, 2020, pp.382-404.
Çolak, Z. TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ VE MARKA ALGISEVİYELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. 2020. In İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar , IVPE, Cetinje, 382-404.
Çolak, Z., (2020). TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ VE MARKA ALGISEVİYELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar (pp.382-404), Cetinje: IVPE.
Çolak, ZEYNEP. "TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ VE MARKA ALGISEVİYELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİLERİ." In İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar , 382-404. Cetinje: IVPE, 2020
Çolak, ZEYNEP. "TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ VE MARKA ALGISEVİYELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİLERİ." İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar , IVPE, 2020, pp.382-404.
Çolak, Z. (2020) "TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ VE MARKA ALGISEVİYELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİLERİ", İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar . Cetinje: IVPE.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP ÇOLAK}, chaptertitle={TÜKETİCİLERİN MARKA SADAKATİ VE MARKA ALGISEVİYELERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİLERİ}, booktitle={ İktisadi ve İdari BilimlerdeGüncelAraştırmalar}, publisher={IVPE}, city={Cetinje},year={2020} }