U. EROĞLU And B. MEYDAN, "Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama," Verimlilik Dergisi , 2009
EROĞLU, U. And MEYDAN, B. 2009. Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama. Verimlilik Dergisi .
EROĞLU, U., & MEYDAN, B., (2009). Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama. Verimlilik Dergisi .
EROĞLU, UMUT, And BİLÇİN MEYDAN. "Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama," Verimlilik Dergisi , 2009
EROĞLU, UMUT And MEYDAN, BİLÇİN. "Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama." Verimlilik Dergisi , 2009
EROĞLU, U. And MEYDAN, B. (2009) . "Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama." Verimlilik Dergisi .
@article{article, author={UMUT EROĞLU And author={BİLÇİN MEYDAN}, title={Müşteri Tatmin Araştırmalarının Stratejik Önemi ve Kritik Başarı Faktörleri: Sağlık Sektöründe Bir Örnek Uygulama}, journal={Verimlilik Dergisi}, year=2009}