O. ŞAYLAN And E. TOKGÖZ, "Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü," Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, pp.144-163, 2020
ŞAYLAN, O. And TOKGÖZ, E. 2020. Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü. Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1 , 144-163.
ŞAYLAN, O., & TOKGÖZ, E., (2020). Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü. Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, 144-163.
ŞAYLAN, ONUR, And EMRAH TOKGÖZ. "Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü," Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, 144-163, 2020
ŞAYLAN, ONUR And TOKGÖZ, EMRAH. "Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü." Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, pp.144-163, 2020
ŞAYLAN, O. And TOKGÖZ, E. (2020) . "Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü." Business and Management Studies: An International Journal , vol.8, no.1, pp.144-163.
@article{article, author={ONUR ŞAYLAN And author={EMRAH TOKGÖZ}, title={Marka Güveni ve Marka Sadakati İlişkisinde Marka Özdeşleşmesinin Düzenleyici Rolü}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2020, pages={144-163} }