Z. Çolak, "MARKA ALGISININ HEDONİK, İÇTEPİSEL VETUTKULU SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ," In YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA , Ankara: İKSAD, 2020, pp.159-191.
Çolak, Z. MARKA ALGISININ HEDONİK, İÇTEPİSEL VETUTKULU SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ. 2020. In YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA , İKSAD, Ankara, 159-191.
Çolak, Z., (2020). MARKA ALGISININ HEDONİK, İÇTEPİSEL VETUTKULU SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ. YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA (pp.159-191), Ankara: İKSAD.
Çolak, ZEYNEP. "MARKA ALGISININ HEDONİK, İÇTEPİSEL VETUTKULU SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ." In YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA , 159-191. Ankara: İKSAD, 2020
Çolak, ZEYNEP. "MARKA ALGISININ HEDONİK, İÇTEPİSEL VETUTKULU SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ." YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA , İKSAD, 2020, pp.159-191.
Çolak, Z. (2020) "MARKA ALGISININ HEDONİK, İÇTEPİSEL VETUTKULU SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ", YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA . Ankara: İKSAD.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP ÇOLAK}, chaptertitle={MARKA ALGISININ HEDONİK, İÇTEPİSEL VETUTKULU SATIN ALMA DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ}, booktitle={ YÖNETİM, LİDERLİK VE PAZARLAMA}, publisher={İKSAD}, city={Ankara},year={2020} }