A. Öztürk And Ç. ŞAHİN, "Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Akademik Başarı, Kalıcılık, Özyeterlik Algısı ve Tutum Üzerine Etkisi," Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , vol.10(4), pp.1022-1046, 2014
Öztürk, A. And ŞAHİN, Ç. 2014. Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Akademik Başarı, Kalıcılık, Özyeterlik Algısı ve Tutum Üzerine Etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , vol.10(4) , 1022-1046.
Öztürk, A., & ŞAHİN, Ç., (2014). Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Akademik Başarı, Kalıcılık, Özyeterlik Algısı ve Tutum Üzerine Etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , vol.10(4), 1022-1046.
Öztürk, A.Y., And ÇAVUŞ ŞAHİN. "Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Akademik Başarı, Kalıcılık, Özyeterlik Algısı ve Tutum Üzerine Etkisi," Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , vol.10(4), 1022-1046, 2014
Öztürk, A.Y. And ŞAHİN, ÇAVUŞ. "Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Akademik Başarı, Kalıcılık, Özyeterlik Algısı ve Tutum Üzerine Etkisi." Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , vol.10(4), pp.1022-1046, 2014
Öztürk, A. And ŞAHİN, Ç. (2014) . "Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Akademik Başarı, Kalıcılık, Özyeterlik Algısı ve Tutum Üzerine Etkisi." Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi , vol.10(4), pp.1022-1046.
@article{article, author={A.Y. Öztürk And author={ÇAVUŞ ŞAHİN}, title={Alternatif Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerinin Akademik Başarı, Kalıcılık, Özyeterlik Algısı ve Tutum Üzerine Etkisi}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi}, year=2014, pages={1022-1046} }