Citation Formats
Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Yıldırım And N. Canpolat, "Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi," 1.Uluslararası Eğitim ve Değişim Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.1-10, 2019

Yıldırım, T. And Canpolat, N. 2019. Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi. 1.Uluslararası Eğitim ve Değişim Sempozyumu , (İstanbul, Turkey), 1-10.

Yıldırım, T., & Canpolat, N., (2019). Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi . 1.Uluslararası Eğitim ve Değişim Sempozyumu (pp.1-10). İstanbul, Turkey

Yıldırım, TAMER, And Nurtaç Canpolat. "Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi," 1.Uluslararası Eğitim ve Değişim Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2019

Yıldırım, TAMER And Canpolat, Nurtaç. "Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi." 1.Uluslararası Eğitim ve Değişim Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.1-10, 2019

Yıldırım, T. And Canpolat, N. (2019) . "Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi." 1.Uluslararası Eğitim ve Değişim Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.1-10.

@conferencepaper{conferencepaper, author={TAMER YILDIRIM And author={Nurtaç Canpolat}, title={Akran Öğretiminin Öğrencilerin Çözünme Olgusu ve Çözeltilerin Fiziksel Özellikleri ile İlgili Anlayışlarına Etkisi}, congress name={1.Uluslararası Eğitim ve Değişim Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={1-10} }