H. ALTINOK, "İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın başarı düzeylerine göre fen başarısı ve güdü üzerindeki etkileri," EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ , vol.6, no.40, pp.484-503, 2004
ALTINOK, H. 2004. İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın başarı düzeylerine göre fen başarısı ve güdü üzerindeki etkileri. EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ , vol.6, no.40 , 484-503.
ALTINOK, H., (2004). İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın başarı düzeylerine göre fen başarısı ve güdü üzerindeki etkileri. EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ , vol.6, no.40, 484-503.
ALTINOK, HÜLYA. "İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın başarı düzeylerine göre fen başarısı ve güdü üzerindeki etkileri," EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ , vol.6, no.40, 484-503, 2004
ALTINOK, HÜLYA. "İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın başarı düzeylerine göre fen başarısı ve güdü üzerindeki etkileri." EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ , vol.6, no.40, pp.484-503, 2004
ALTINOK, H. (2004) . "İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın başarı düzeylerine göre fen başarısı ve güdü üzerindeki etkileri." EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ , vol.6, no.40, pp.484-503.
@article{article, author={HÜLYA GÜVENÇ}, title={İşbirlikli ve bireysel kavram haritalamanın başarı düzeylerine göre fen başarısı ve güdü üzerindeki etkileri}, journal={EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ}, year=2004, pages={484-503} }