F. Dalaylı, "Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak," PESA INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL STUDIES , vol.4, no.1, pp.184-193, 2018
Dalaylı, F. 2018. Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak. PESA INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL STUDIES , vol.4, no.1 , 184-193.
Dalaylı, F., (2018). Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak. PESA INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL STUDIES , vol.4, no.1, 184-193.
Dalaylı, FEYZA. "Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak," PESA INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL STUDIES , vol.4, no.1, 184-193, 2018
Dalaylı, FEYZA. "Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak." PESA INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL STUDIES , vol.4, no.1, pp.184-193, 2018
Dalaylı, F. (2018) . "Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak." PESA INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL STUDIES , vol.4, no.1, pp.184-193.
@article{article, author={FEYZA DALAYLI}, title={Reklamlar ve İdeoloji: Bilboard ve İnternet Reklamlarını Gösterge Bilimsel Açıdan Yeniden Okumak}, journal={PESA INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL STUDIES}, year=2018, pages={184-193} }