E. TEMELOĞLU Et Al. , "Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, pp.253-264, 2017
TEMELOĞLU, E. Et Al. 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2 , 253-264.
TEMELOĞLU, E., TAŞPINAR, O., & SOYLU, Y., (2017). Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, 253-264.
TEMELOĞLU, ERDEM, OĞUZ TAŞPINAR, And YASİN SOYLU. "Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, 253-264, 2017
TEMELOĞLU, ERDEM Et Al. "Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, pp.253-264, 2017
TEMELOĞLU, E. TAŞPINAR, O. And SOYLU, Y. (2017) . "Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, pp.253-264.
@article{article, author={ERDEM TEMELOĞLU Et Al. }, title={Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Menuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Study of the Correlation Between Atmospheres, Consumption Sentiments, Customer Satisfaction and RePurchasing Behavior in Food and Beverage Businesses)}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2017, pages={253-264} }