B. TİMUR And d. sayıt, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE STEM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ," Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.195-218, 2020
TİMUR, B. And sayıt, d. 2020. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE STEM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ. Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2 , 195-218.
TİMUR, B., & sayıt, d., (2020). ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE STEM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ. Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 195-218.
TİMUR, BETÜL, And didem sayıt. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE STEM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ," Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 195-218, 2020
TİMUR, BETÜL And sayıt, didem. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE STEM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ." Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.195-218, 2020
TİMUR, B. And sayıt, d. (2020) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE STEM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ." Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.195-218.
@article{article, author={BETÜL TİMUR And author={didem sayıt}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE STEM FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ}, journal={Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={195-218} }