M. Doğan Et Al. , "Cittaslow Markasının Turizme Etkisi: Seferihisar’daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma," IJSES, International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, pp.6-11, 2014
Doğan, M. Et Al. 2014. Cittaslow Markasının Turizme Etkisi: Seferihisar’daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma. IJSES, International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2 , 6-11.
Doğan, M., AKSU, M., Çelik, Ö., & Kaymak, H., (2014). Cittaslow Markasının Turizme Etkisi: Seferihisar’daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma. IJSES, International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, 6-11.
Doğan, Mustafa Et Al. "Cittaslow Markasının Turizme Etkisi: Seferihisar’daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma," IJSES, International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, 6-11, 2014
Doğan, Mustafa Et Al. "Cittaslow Markasının Turizme Etkisi: Seferihisar’daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma." IJSES, International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, pp.6-11, 2014
Doğan, M. Et Al. (2014) . "Cittaslow Markasının Turizme Etkisi: Seferihisar’daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma." IJSES, International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, pp.6-11.
@article{article, author={Mustafa Doğan Et Al. }, title={Cittaslow Markasının Turizme Etkisi: Seferihisar’daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={IJSES, International Journal of Social and Economic Sciences}, year=2014, pages={6-11} }