M. DOĞAN Et Al. , "Cittaslow Markasının Turizme Etkisi Seferihisar daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma," International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, pp.6-11, 2014
DOĞAN, M. Et Al. 2014. Cittaslow Markasının Turizme Etkisi Seferihisar daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma. International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2 , 6-11.
DOĞAN, M., AKSU, M., ÇELİK, Ö., & HİLAL, K., (2014). Cittaslow Markasının Turizme Etkisi Seferihisar daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma. International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, 6-11.
DOĞAN, MUSTAFA Et Al. "Cittaslow Markasının Turizme Etkisi Seferihisar daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma," International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, 6-11, 2014
DOĞAN, MUSTAFA Et Al. "Cittaslow Markasının Turizme Etkisi Seferihisar daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma." International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, pp.6-11, 2014
DOĞAN, M. Et Al. (2014) . "Cittaslow Markasının Turizme Etkisi Seferihisar daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma." International Journal of Social and Economic Sciences , vol.4, no.2, pp.6-11.
@article{article, author={MUSTAFA DOĞAN Et Al. }, title={Cittaslow Markasının Turizme Etkisi Seferihisar daki Konaklama İşletmeleri Yöneticileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={International Journal of Social and Economic Sciences}, year=2014, pages={6-11} }