L. Atay And O. Dülgaroğlu, "Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, pp.383-396, 2017
Atay, L. And Dülgaroğlu, O. 2017. Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38 , 383-396.
Atay, L., & Dülgaroğlu, O., (2017). Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, 383-396.
Atay, LÜTFİ, And Oğuzhan Dülgaroğlu. "Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma," Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, 383-396, 2017
Atay, LÜTFİ And Dülgaroğlu, Oğuzhan. "Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, pp.383-396, 2017
Atay, L. And Dülgaroğlu, O. (2017) . "Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma." Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.38, pp.383-396.
@article{article, author={LÜTFİ ATAY And author={Oğuzhan Dülgaroğlu}, title={Markalaşma Açısından Cunda Adası’nın Destinasyon Kişiliğinin Tespitine Yönelik Bir Çalışma}, journal={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={383-396} }