Citation Formats
İlköğretim II. Kademesinde Matematik Dersinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yapılan Etkinliklerin Öğretmen ve Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. ŞAHİN, "İlköğretim II. Kademesinde Matematik Dersinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yapılan Etkinliklerin Öğretmen ve Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi," Eğitim Araştırmaları , vol.18, pp.171-185, 2005

ŞAHİN, Ç. 2005. İlköğretim II. Kademesinde Matematik Dersinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yapılan Etkinliklerin Öğretmen ve Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi. Eğitim Araştırmaları , vol.18 , 171-185.

ŞAHİN, Ç., (2005). İlköğretim II. Kademesinde Matematik Dersinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yapılan Etkinliklerin Öğretmen ve Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi. Eğitim Araştırmaları , vol.18, 171-185.

ŞAHİN, ÇAVUŞ. "İlköğretim II. Kademesinde Matematik Dersinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yapılan Etkinliklerin Öğretmen ve Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi," Eğitim Araştırmaları , vol.18, 171-185, 2005

ŞAHİN, ÇAVUŞ. "İlköğretim II. Kademesinde Matematik Dersinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yapılan Etkinliklerin Öğretmen ve Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi." Eğitim Araştırmaları , vol.18, pp.171-185, 2005

ŞAHİN, Ç. (2005) . "İlköğretim II. Kademesinde Matematik Dersinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yapılan Etkinliklerin Öğretmen ve Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi." Eğitim Araştırmaları , vol.18, pp.171-185.

@article{article, author={ÇAVUŞ ŞAHİN}, title={İlköğretim II. Kademesinde Matematik Dersinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Yapılan Etkinliklerin Öğretmen ve Öğrenci Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Eğitim Araştırmaları}, year=2005, pages={171-185} }