G. Keskin And A. Akyol, "Ada Turizmi Açısından Destinasyon Çekiciliği ve Destinasyon Marka Kimliği Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlaması," TroyAcademy International Journal of Social Sciences , vol.6, no.2, pp.669-696, 2021
Keskin, G. And Akyol, A. 2021. Ada Turizmi Açısından Destinasyon Çekiciliği ve Destinasyon Marka Kimliği Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlaması. TroyAcademy International Journal of Social Sciences , vol.6, no.2 , 669-696.
Keskin, G., & Akyol, A., (2021). Ada Turizmi Açısından Destinasyon Çekiciliği ve Destinasyon Marka Kimliği Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlaması. TroyAcademy International Journal of Social Sciences , vol.6, no.2, 669-696.
Keskin, GÜLAY, And Ayşe Akyol. "Ada Turizmi Açısından Destinasyon Çekiciliği ve Destinasyon Marka Kimliği Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlaması," TroyAcademy International Journal of Social Sciences , vol.6, no.2, 669-696, 2021
Keskin, GÜLAY And Akyol, Ayşe. "Ada Turizmi Açısından Destinasyon Çekiciliği ve Destinasyon Marka Kimliği Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlaması." TroyAcademy International Journal of Social Sciences , vol.6, no.2, pp.669-696, 2021
Keskin, G. And Akyol, A. (2021) . "Ada Turizmi Açısından Destinasyon Çekiciliği ve Destinasyon Marka Kimliği Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlaması." TroyAcademy International Journal of Social Sciences , vol.6, no.2, pp.669-696.
@article{article, author={GÜLAY KESKİN And author={Ayşe Akyol}, title={Ada Turizmi Açısından Destinasyon Çekiciliği ve Destinasyon Marka Kimliği Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlaması}, journal={TroyAcademy International Journal of Social Sciences}, year=2021, pages={669-696} }