H. OKAN Et Al. , "Sosyal Medyanın Destinasyon Seçim Sürecine Etkisi: Youtube Örneği," International Congress on Digital Transformation in Tourism , Düzce, Turkey, pp.138-154, 2019
OKAN, H. Et Al. 2019. Sosyal Medyanın Destinasyon Seçim Sürecine Etkisi: Youtube Örneği. International Congress on Digital Transformation in Tourism , (Düzce, Turkey), 138-154.
OKAN, H., YILDIRIM, H. M., MERCAN, Ş. O., & KORKMAZ, H., (2019). Sosyal Medyanın Destinasyon Seçim Sürecine Etkisi: Youtube Örneği . International Congress on Digital Transformation in Tourism (pp.138-154). Düzce, Turkey
OKAN, HANİFE Et Al. "Sosyal Medyanın Destinasyon Seçim Sürecine Etkisi: Youtube Örneği," International Congress on Digital Transformation in Tourism, Düzce, Turkey, 2019
OKAN, HANİFE Et Al. "Sosyal Medyanın Destinasyon Seçim Sürecine Etkisi: Youtube Örneği." International Congress on Digital Transformation in Tourism , Düzce, Turkey, pp.138-154, 2019
OKAN, H. Et Al. (2019) . "Sosyal Medyanın Destinasyon Seçim Sürecine Etkisi: Youtube Örneği." International Congress on Digital Transformation in Tourism , Düzce, Turkey, pp.138-154.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HANİFE OKAN Et Al. }, title={Sosyal Medyanın Destinasyon Seçim Sürecine Etkisi: Youtube Örneği}, congress name={International Congress on Digital Transformation in Tourism}, city={Düzce}, country={Turkey}, year={2019}, pages={138-154} }