D. YENĞİN, "Yeni Medyada Boş Zamanın Dönüşümü: Tıkınmalı İzleme," In Sosyal Medya Araştırmaları , İstanbul: Paloma Yayınları, 2015, pp.211-257.
YENĞİN, D. Yeni Medyada Boş Zamanın Dönüşümü: Tıkınmalı İzleme. 2015. In Sosyal Medya Araştırmaları , Paloma Yayınları, İstanbul, 211-257.
YENĞİN, D., (2015). Yeni Medyada Boş Zamanın Dönüşümü: Tıkınmalı İzleme. Sosyal Medya Araştırmaları (pp.211-257), İstanbul: Paloma Yayınları.
YENĞİN, DENİZ. "Yeni Medyada Boş Zamanın Dönüşümü: Tıkınmalı İzleme." In Sosyal Medya Araştırmaları , 211-257. İstanbul: Paloma Yayınları, 2015
YENĞİN, DENİZ. "Yeni Medyada Boş Zamanın Dönüşümü: Tıkınmalı İzleme." Sosyal Medya Araştırmaları , Paloma Yayınları, 2015, pp.211-257.
YENĞİN, D. (2015) "Yeni Medyada Boş Zamanın Dönüşümü: Tıkınmalı İzleme", Sosyal Medya Araştırmaları . İstanbul: Paloma Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={DENİZ YENĞİN}, chaptertitle={Yeni Medyada Boş Zamanın Dönüşümü: Tıkınmalı İzleme}, booktitle={ Sosyal Medya Araştırmaları}, publisher={Paloma Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }