S. Soyşekerci And O. Şeneldir, "Örgütlerde müşteri ilişkileri yönetiminin konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş'de nitel bir araştırma," IV.Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , no.4, Kocaeli, Turkey, pp.431-448, 2005
Soyşekerci, S. And Şeneldir, O. 2005. Örgütlerde müşteri ilişkileri yönetiminin konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş'de nitel bir araştırma. IV.Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , (Kocaeli, Turkey), 431-448.
Soyşekerci, S., & Şeneldir, O., (2005). Örgütlerde müşteri ilişkileri yönetiminin konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş'de nitel bir araştırma . IV.Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi (pp.431-448). Kocaeli, Turkey
Soyşekerci, SERHAT, And Okan Şeneldir. "Örgütlerde müşteri ilişkileri yönetiminin konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş'de nitel bir araştırma," IV.Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Turkey, 2005
Soyşekerci, SERHAT And Şeneldir, Okan. "Örgütlerde müşteri ilişkileri yönetiminin konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş'de nitel bir araştırma." IV.Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.431-448, 2005
Soyşekerci, S. And Şeneldir, O. (2005) . "Örgütlerde müşteri ilişkileri yönetiminin konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş'de nitel bir araştırma." IV.Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.431-448.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERHAT SOYŞEKERCİ And author={Okan Şeneldir}, title={Örgütlerde müşteri ilişkileri yönetiminin konuşlandırılması: ToyotaSA ve Ford Otosan A.Ş'de nitel bir araştırma}, congress name={IV.Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2005}, pages={431-448} }