Citation Formats
Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. YALÇIN Et Al. , "Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi," VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2007

YALÇIN, M. Et Al. 2007. Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi. VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).

YALÇIN, M., KAHRAMAN, S., ÖZKAN, E., & AĞGÜL YALÇIN, F., (2007). Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi . VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey

YALÇIN, MEHMET Et Al. "Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi," VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2007

YALÇIN, MEHMET Et Al. "Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi." VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2007

YALÇIN, M. Et Al. (2007) . "Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi." VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET YALÇIN Et Al. }, title={Gazlar konusunda problem temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı ve tutumuna etkisi}, congress name={VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2007}}