O. ÇULHA Et Al. , "Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi," SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.6, no.4, pp.42-49, 2009
ÇULHA, O. Et Al. 2009. Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.6, no.4 , 42-49.
ÇULHA, O., HACIOĞLU, G., & KURT, G., (2009). Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi. SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.6, no.4, 42-49.
ÇULHA, OSMAN, GÜNGÖR HACIOĞLU, And GİZEM KURT. "Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi," SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.6, no.4, 42-49, 2009
ÇULHA, OSMAN Et Al. "Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi." SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.6, no.4, pp.42-49, 2009
ÇULHA, O. HACIOĞLU, G. And KURT, G. (2009) . "Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi." SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ , vol.6, no.4, pp.42-49.
@article{article, author={OSMAN ÇULHA Et Al. }, title={Otel Müşterilerinin E-Şikayetlerine Yönelik Bir İçerik Çözümlemesi}, journal={SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ}, year=2009, pages={42-49} }