D. AKTÜRK, "Organik Ürünlerin Pazarlama Kanalları Türkiye için Uygun Bir Model Önerisi," International Food, Agricultural and Gastronomy Congress , 2012
AKTÜRK, D. 2012. Organik Ürünlerin Pazarlama Kanalları Türkiye için Uygun Bir Model Önerisi. International Food, Agricultural and Gastronomy Congress .
AKTÜRK, D., (2012). Organik Ürünlerin Pazarlama Kanalları Türkiye için Uygun Bir Model Önerisi . International Food, Agricultural and Gastronomy Congress
AKTÜRK, DUYGU. "Organik Ürünlerin Pazarlama Kanalları Türkiye için Uygun Bir Model Önerisi," International Food, Agricultural and Gastronomy Congress, 2012
AKTÜRK, DUYGU. "Organik Ürünlerin Pazarlama Kanalları Türkiye için Uygun Bir Model Önerisi." International Food, Agricultural and Gastronomy Congress , 2012
AKTÜRK, D. (2012) . "Organik Ürünlerin Pazarlama Kanalları Türkiye için Uygun Bir Model Önerisi." International Food, Agricultural and Gastronomy Congress .
@conferencepaper{conferencepaper, author={DUYGU AKTÜRK}, title={Organik Ürünlerin Pazarlama Kanalları Türkiye için Uygun Bir Model Önerisi}, congress name={International Food, Agricultural and Gastronomy Congress}, city={}, country={}, year={2012}}