A. Ş. ÖRNEK, "Dijital Kültürün Ürünü Olan Sosyal Medya ve Facebook Fenomeni," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.1, pp.13-25, 2011
ÖRNEK, A. Ş. 2011. Dijital Kültürün Ürünü Olan Sosyal Medya ve Facebook Fenomeni. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.1 , 13-25.
ÖRNEK, A. Ş., (2011). Dijital Kültürün Ürünü Olan Sosyal Medya ve Facebook Fenomeni. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.1, 13-25.
ÖRNEK, ALİ. "Dijital Kültürün Ürünü Olan Sosyal Medya ve Facebook Fenomeni," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.1, 13-25, 2011
ÖRNEK, ALİ Ş. . "Dijital Kültürün Ürünü Olan Sosyal Medya ve Facebook Fenomeni." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.1, pp.13-25, 2011
ÖRNEK, A. Ş. (2011) . "Dijital Kültürün Ürünü Olan Sosyal Medya ve Facebook Fenomeni." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.1, pp.13-25.
@article{article, author={ALİ ŞAHİN ÖRNEK}, title={Dijital Kültürün Ürünü Olan Sosyal Medya ve Facebook Fenomeni}, journal={Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2011, pages={13-25} }